reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Novák

Matúš Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som veriaci študent Technickej univerzity, člen niekoľkých katolíckych spoločenstiev, snažím sa aktívne prežívať svoju vieru Zoznam autorových rubrík:  ...zo životazákutia mojej duše...SúkromnéAkademická pôda alebo FEi Ruletechsupport alebo umelcom vstuNezaradené

reklama

...zo života

Ruky kňaza

Matúš Novák

Ruky kňaza

Keď som bol malý chlapec, sediac vpredu medzi ostatnými deťmi v lavičkách pred oltárom, jedna z vecí, čo ma na dianí pri oltári najviac zaujala bol kňaz, a konkrétnejšie to, ako vyzerali jeho ruky. Krásne ruky, nie ako tie, s ktorými som sa denne stretával, drsné a tvrdé od práce.

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 159x
A svetlo večné nech im svieti...

Matúš Novák

A svetlo večné nech im svieti...

...mihotavá malá sviečka, alebo svetlo, ktorého žiara sa nedá slovami popísať?

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 245x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu